בלוג המעצב

את כל הידע שצברתי במשך השנים בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למדתי מהרשת (או לפחות 99% מהידע). נכון להיום הידע שצברתי מאפשר לי להשתכר בכבוד ולעבוד במשהו שאני אוהב לעשות. בנקודה מסוימת בדרך החלטתי להחזיר בחזרה לקהילה והתחלתי לשתף באתרים השונים ברחבי הרשת את הידע. מתחת תוכלו לראות מאמרים ומדריכים שכתבתי בעצמי במטרה לסייע למי שמחפש ללמוד דברים חדשים הקשורים לתחום העיסוק שלי.

עיצוב גרפי עם בינה מלאכותית

עיצוב גרפי עם AI (בינה מלאכותית)

בעידן שבו הרובוטים מתחילים להשתלט לנו על החיים חשוב להבין שה-AI וכלים כמו: ChatGPT, DALL·E, ו-Midjourney הולכים להשפיע גם על התחום של עיצוב גרפי. במאמר

צילום מסך במחשב

איך לבצע צילום מסך לאתר באופן מהיר

אם אתם יוצרים תוכן לאתר ביחד עם צילום מסך של האתר או של המחשב באופן כללי אז במאמר הבא אלמד אתכם כמה טריקים לשמור את התמונות במחשב באופן מהיר ויעיל.

שיפור מהירות אתר וורדפרס

שיפור מהירות טעינה לאתר וורדפרס

רוצים לדעת איך לשפר את האתר באופן מעשי באתרי ציוני מהירות בלי יותר מידי קשקושים וירידה לנקודות הקטנות? כנסו! ואלמד אתכם לשפר מהירות באופן מהיר ויעיל.

כתיבת תוכן מותאם לגוגל

כתיבת תוכן לקידום בגוגל

רוצים ללמוד איך לכתוב את התוכן האיכותי והטוב לקידום מהיר ויעיל בגוגל? במאמר הבא תוכלו ללמוד איך לכתוב תוכן שמותאם לגוגל ומתקדם במנועי החיפוש במהירות שיא.

שיווק שותפים למתחילים

שיווק שותפים למתחילים

האם אפשר להתעשר מהתחום של שיווק שותפים? כמה אפשר להרוויח? האם כל אחד יכול לעסוק בתחום? מה זה בכלל שיווק שותפים? הרבה שאלות וכולם חשובות. כנסו! ותקבלו תשובות.

איך לקדם את העסק עם Google My Business

איך לקדם את העסק עם Google My Business

גוגל הפכה להיות כלי מצוין לקידום עסקים ברחבי הרשת ללא עלות כספית. במאמר הבא תוכלו לראות מספר דרכים לקידום העסק באמצעות גוגל עסקים.

איך לבחור חברת בניית אתרים?

איך לבחור חברת בניית אתרים?

עם כל כך הרבה חברות בניית אתרים וכל כל הרבה בוני אתרים איך אפשר לבחור? זה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. במאמר הבא אשתף אתכם בכמה טיפים חשובים בנושא.

איך בונים דף נחיתה אפקטיבי

איך בונים דף נחיתה שמביא לקוחות

רוצים לבנות דף נחיתה שיציף את העסק בלקוחות? במאמר הבא אציג בפניכם את כל הטיפים שחובה להכיר לבניית דף נחיתה שמזרים כמות מטורפת של לקוחות לעסק באופן קבוע.