בלוג המעצב

את כל הידע שצברתי במשך השנים בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למדתי מהרשת (או לפחות 99% מהידע). נכון להיום הידע שצברתי מאפשר לי להשתכר בכבוד ולעבוד במשהו שאני אוהב לעשות. בנקודה מסוימת בדרך החלטתי להחזיר בחזרה לקהילה והתחלתי לשתף באתרים השונים ברחבי הרשת את הידע. מתחת תוכלו לראות מאמרים ומדריכים שכתבתי בעצמי במטרה לסייע למי שמחפש ללמוד דברים חדשים הקשורים לתחום העיסוק שלי.

עיצוב גרפי עם בינה מלאכותית

עיצוב גרפי עם AI (בינה מלאכותית)

בעידן שבו הרובוטים מתחילים להשתלט לנו על החיים חשוב להבין שה-AI וכלים כמו: ChatGPT, DALL·E, ו-Midjourney הולכים להשפיע גם על התחום של עיצוב גרפי. במאמר

צילום מסך במחשב

איך לבצע צילום מסך לאתר באופן מהיר

אם אתם יוצרים תוכן לאתר ביחד עם צילום מסך של האתר או של המחשב באופן כללי אז במאמר הבא אלמד אתכם כמה טריקים לשמור את התמונות במחשב באופן מהיר ויעיל.

שיפור מהירות אתר וורדפרס

שיפור מהירות טעינה לאתר וורדפרס

רוצים לדעת איך לשפר את האתר באופן מעשי באתרי ציוני מהירות בלי יותר מידי קשקושים וירידה לנקודות הקטנות? כנסו! ואלמד אתכם לשפר מהירות באופן מהיר ויעיל.

כתיבת תוכן מותאם לגוגל

כתיבת תוכן לקידום בגוגל

רוצים ללמוד איך לכתוב את התוכן האיכותי והטוב לקידום מהיר ויעיל בגוגל? במאמר הבא תוכלו ללמוד איך לכתוב תוכן שמותאם לגוגל ומתקדם במנועי החיפוש במהירות שיא.

שיווק שותפים למתחילים

שיווק שותפים למתחילים

האם אפשר להתעשר מהתחום של שיווק שותפים? כמה אפשר להרוויח? האם כל אחד יכול לעסוק בתחום? מה זה בכלל שיווק שותפים? הרבה שאלות וכולם חשובות. כנסו! ותקבלו תשובות.

איך לקדם את העסק עם Google My Business

איך לקדם את העסק עם Google My Business

גוגל הפכה להיות כלי מצוין לקידום עסקים ברחבי הרשת ללא עלות כספית. במאמר הבא תוכלו לראות מספר דרכים לקידום העסק באמצעות גוגל עסקים.

איך לבחור חברת בניית אתרים?

איך לבחור חברת בניית אתרים?

עם כל כך הרבה חברות בניית אתרים וכל כל הרבה בוני אתרים איך אפשר לבחור? זה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. במאמר הבא אשתף אתכם בכמה טיפים חשובים בנושא.

איך בונים דף נחיתה אפקטיבי

איך בונים דף נחיתה שמביא לקוחות

רוצים לבנות דף נחיתה שיציף את העסק בלקוחות? במאמר הבא אציג בפניכם את כל הטיפים שחובה להכיר לבניית דף נחיתה שמזרים כמות מטורפת של לקוחות לעסק באופן קבוע.

החשיבות של מודעה איכותית לפייסבוק

החשיבות של מודעה איכותית לפייסבוק

פרסום מוצלח בפייסבוק מצריך עיצוב מודעה איכותית. אם אתם עדיין לא מבינים למה שימוש במודעה מקצועית יסייע לקמפיין שלכם כנסו ותלמדו כל מה שצריך לדעת בנושא.

איך ללמוד בניית אתרים

לימוד בניית אתרים בצורה נכונה

בעבר אם היינו רוצים להיכנס לתחום של בניית אתרים הצעד הראשון היה ללמוד שפות קוד ותכנות. היום לעומת זאת באמצעות מערכות כמו וורדפרס תוכלו להיכנס לתחום בקלות.

מה זה באנר? ומה השימושים שלו?

מה זה באנר? ומה השימושים שלו?

באנר הוא מונח כללי לעיצוב של תמונה, זאת יכולה להיות מודעה בגוגל או לפייסבוק ויש כאלו שאפילו לפלייר קוראים באנר. במאמר הבא אעזור לכם מה זה באנר ומה הופך באנר לאפקטיבי.

לוגו מתבנית מוכנה או עיצוב בהתאמה אישית?

לוגו מתבנית או עיצוב בהתאמה אישית?

פתחתם עסק חדש? מזל טוב, ולאחר שהבנתם שהלוגו צריך לוגו יש לבחור בין אתרי תבניות לבין מעצב לוגואים. כנסו עכשיו אם אתם רוצים להבין איזה אופציה יותר טובה.

חברות אחסון אתרים מומלצות

חברות אחסון אתרים מומלצות

בתור בונה אתרים עם למעלה מ-30 אתרים בחירת אחסון אתרים איכותי הפכה להיות משימה חשובה במיוחד עבורי. במאמר הבא אשתף אתכם ב-5 חברות אחסון מצוינות שזכיתי להכיר.

מיתוג מחדש לעסק קיים

מיתוג מחדש לעסק קיים? מתי זה נחוץ?

לאחר שהצלחתם להבין מה זה מיתוג, כמה עולה מיתוג ואפילו מה כלול בחבילת מיתוג הגיע הזמן לדבר על הנושא ש למיתוג מחדש (Rebranding) לעסק קיים/וותיק ועל איך זה מתבצע בפועל.

אתרי/מאגרי תמונות מומלצים למעצבים

מאגרי תמונות למעצבים ובוני אתרים

מחפשים אתרי תמונות סופר איכותיים? תנו לי לסייע לכם בחיפוש. במאמר הבא אשתף אתכם ב-5 מאגרי תמונות מומלצים ואיכותיים שיתאימו למעצבים גרפיים ולבוני אתרים.

מה זה דף נחיתה?

מה זה דף נחיתה? ומה עושים איתו?

דף נחיתה הוא הלב של קמפיין פרסום ולמעשה דף נחיתה לבד יכול להיות אחראי על הצלחת הפרויקט ועל הכישלון שלו. במדריך הבא אסביר מה זה דף נחיתה ואיך ליצור דף נחיתה אפקטיבי.

כמה עולה מיתוג עסקי?

כמה עולה מיתוג עסקי?

רוצים לדעת מה המחיר של מיתוג? רוצים באמת לדעת מה המחיר? בגלל שחבילת המיתוג משתנה מחברה לחברה אז קשה לנקוב במחיר. ובכל זאת כנסו ונסייע לכם לקבל כיוון למחיר.

איך לבחור מעצב מקצועי?

איך למצוא מעצב מקצועי?

אז מה עושים כאשר יש כל כך הרבה מעצבים? איך אפשר לבחור מישהו מקצועי שיספק תוצאות? במאמר הבא אציג 5 כללים שלפיהם ניתן לבחור מעצב גרפי מקצועי שנותן בראש.

סוגי מודעות לפרסום בפייסבוק

סוגי מודעות לפרסום בפייסבוק

קיימים סוגים שונים של מודעות לפייסבוק כגון: מודעה סטטית, מודעת וידאו, מודעת אנימציה בפורמט GIF ומודעת קרוסלה. כנסו ותגלו איזה סוג מודעות הכי מומלץ מבין כולם.

האם פרילנסר זול יותר?

האם פרילנסר זול יותר מחברה?

שאלה חשובה שהרבה בעלי עסקים שואלים את עצמם היא האם גרפיקאי פרילנסר יהיה זול יותר מחברה או סטודיו לעיצוב. במאמר הבא אדבר בקצרה על נושא המחירים והעלויות.

למה לבחור פרילנסר לפרויקט

5 סיבות לבחירת מעצב פרילנסר

מתלבטים האם לבחור מעצב גרפי פרילנסר או חברה גדולה? במאמר הבא אציג בפניכם כמה סיבות חשובות לכך שעדיף לבחור גרפיקאי פרילנסר על פני חברה גדולה.

טיפים למיתוג

טיפים למיתוג יעיל

התהליך של מיתוג לעסק מורכב יותר ממה שרבים חושבים ובחירת האדם הנכון למיתוג לפעמים הופכת לפעולה לא פשוטה. במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים שיעזרו לבצע את ההחלטות הנכונות בנושא.

כלים למיתוג

מה כלול בחבילת מיתוג

כאשר אתם מתחילים תהליך של מיתוג לעסק עולה הצורך לבחור מהם האלמנטים/הכלים שתרצו ליצור בתהליך. בעמוד הבא אציג בפניכם את האלמנטים הגרפיים שניתן ליצור בעת מיתוג לעסק.

גודל באנרים לגוגל

גודל באנרים לגוגל

אז מי אמר שגודל לא קובע? כאשר מתחילים פרויקט של עיצוב באנרים לגוגל אחת ההחלטות החשובות היא בחירת כמות וגדלי הבאנרים. בואו ללמוד איך לבחור גודל באנרים לגוגל.

טיפים לעיצוב באנרים

טיפים ליצירת באנר אפקטיבי

מנסים לפרסם את העסק באמצעות באנרים? לעיצוב באנרים יש כללים וטיפים שיכולים לעזור לכם לשפר את ההמרות באופן משמעותי. רוצים לשמוע עוד? כנסו למאמר, זה לא עולה כסף.

מה זה לוגו

מה זה לוגו?

אז פתחתם עסק חדש ופתאום נזרקה המילה "לוגו" ואז שאלתם רגע אבל מה זה לוגו? בשביל זה אני פה, כנסו למאמר ותוכלו ללמוד מה זה לוגו, מה עושים איתו ולמה יש לו חשיבות כל כך גדולה.

קבצים של לוגו

קבצים שצריך לקבל עם הלוגו

עיצוב לוגו זה אחד מהפרויקטים החשובים ביותר לעסק, דבר חשוב לא פחות הוא לקבל את כל הקבצים הנחוצים ללוגו. במאמר הבא תלמדו מהם הקבצים הנחוצים ולמה חשוב לדרוש אותם.

יצירת אתר אפקטיבי

איך בונים אתר אפקטיבי

כאשר אתם בוחרים לבנות אתר לעסק חשוב לדעת שאתר שנראה יפה לא תמיד יספק את התוצאות שבהם אתם מעוניינים. במאמר הבא אדבר על איך לבנות אתר אפקטיבי ומאילו בוני אתרים להימנע.

כמה עולה אתר לעסק

כמה עולה לבנות אתר?

לא מצליחים להבין מה המחיר של אתר? תמחור של אתר הוא נושא מסובך בעיקר בגלל שהמחיר משתנה מחברה לחברה ובמאמר הבא אעזור לכם להבין מה המחיר של אתר בשורה התחתונה.

מה זה וורדפרס

מה זה וורדפרס?

אם אתם נמצאים קרוב לצלחת בעולם בניית האתרים אין סיכוי שלא שמעתם את השם וורדפרס (WordPress). ואם אתם עדיין לא יודעים מה זה אלמד אתכם כל מה שצריך לדעת על וורדפרס.

מהו מיתוג

מה זה מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי הוא אחד השלבים החשובים ביותר בקרב עסקים חדשים שרק מתחילים את דרכם העסקית. במאמר הבא תוכלו להבין בצורה טובה יותר מה זה מיתוג ומה הוא כולל.

פרילנסר או חברה?

פרילנסר או חברה גדולה?

עסקים רבים הזקוקים לסיוע בתחום הדיגיטל או בתחום העיצוב הגרפי מתקשים להגיע להחלטה כאשר הם צריכים לבחור בין פרילנסר לחברה גדולה. במאמר הבא אסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

טיפים לעיצוב לוגו

טיפים לעיצוב לוגו לעסק

אין ספק לכך שלוגו הוא הכלי הגרפי החשוב ביותר לעסק. התהליך של עיצוב לוגו לעיתים יכול להיות מעט מורכב ובמאמר הבא תוכלו לצפות בכמה טיפים לעיצוב לוגו מנצח.