מה זה לוגו?

מעצב גרפי » מעצב לוגו » מה זה לוגו?

אז החלטתם לפתוח עסק חדש והבנתם שביחד עם העסק אתם צריכים גם לוגו חדש שיהיה תעודת הזהות של העסק. רבים מבעלי העסקים לא מודעים לחשיבות של הלוגו ולמה שעושים איתו ולכן הם עושים טעויות כמו עיצוב לוגו לעסק ללא סיוע של מעצב או שימוש בתבניות לוגו מוכנות מהאתרים השונים ברחבי הרשת. במאמר הבא אעזור לכם להבין מה זה לוגו ולמה חשוב להשתמש במעצב מקצועי לעיצוב הלוגו שלכם.

מה זה לוגו

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

מה זה לוגו? ואיך נראה הלוגו?

כמו שלכל אדם יש תעודת זהות שאיתה הוא מסתובב ברחוב והיא מאפשרת לגורמים שונים להבין מיהו האדם ומה ההיסטוריה שלו, בצורה דומה גם הלוגו מאפשר לאנשים/ללקוחות להבין מי אתם ומה המוצרים/השירותים שאתם מציעים.

לוגו הוא בדרך כלל תמונה/סמליל שמכיל את שם העסק ולעיתים גם אייקון לצד הפונט וסלוגן שעוזר לתאר את פעילות העסק או את המוטו שלו. קיימים לוגואים מסוגים שונים וסגנונות שונים וכאשר עסק מתנהל בצורה חובבנית וללא לוגו הוא יכול להיתפס בעיני בעלי עסקים אחרים כלא מקצועי.

כדי להבין מה זה לוגו ואיך זה נראה בפועל אתם יכולים לצפות מתחת בכמה דוגמאות ללוגואים שעיצבתי בעבר. בעזרת הדוגמאות תוכלו להבין מה ההבדל בין לוגו חובבני שמכיל רק טקסט ועיצבתם לבד לבין לוגו שמעוצב על ידי מעצב גרפי.

עיצוב לוגו לחברת נחושת
עיצוב לוגו מקצועי לעורך דין
לוגו לדוגמא לאדריכל נוף

למה הלוגו כל כך חשוב?

בדרך כלל כאשר אתם מתחילים תהליך של מיתוג לעסק אתם תתחילו לעצב אלמנטים גרפיים שיעזרו לקדם את העסק באופן מיתוגי ובאופן שיווקי. האלמנטים הגרפיים יכולים לכלול עיצוב כרטיס ביקור, נייר מכתבים, בניית אתר, חתימה למייל וכו'… עוד על הנושא במאמר המסביר מה זה מיתוג.

במידה ואתם מבצעים את התהליך באופן תקין כל אחד מהאלמנטים הגרפיים שציינתי מעל יכיל את הלוגו שלכם וזאת גם הסיבה שהתהליך של מיתוג מתחיל כמעט תמיד מעיצוב הלוגו. כדי להבין איך נראה תהליך של מיתוג ואיך הלוגו מופיע בכל האלמנטים הגרפיים של העסק תוכלו לצפות בדוגמה למיתוג של YYDevelopment ושם אתם יכולים לראות שהלוגו מופיע בכרטיס הביקור, בחתימה למייל, בתמונת הנושא לפייסבוק, בנייר מכתבים, במעטפה הממותגת ובאתר של העסק.

מיתוג לעסק של חברת בניית אתרים

איך להתקדם מכאן?

אחרי שהבנתם מה זה לוגו מה החשיבות שלו חשוב להבין גם שכדאי מאוד להימנע מעיצוב לוגו לבד או משימוש בתבניות לוגו מוכנות. הלוגו של העסק חייב להיות ייחודי וייצוגי וכפי שציינתי רצוי לפנות לבעל מקצוע בנושא.

ניתן לעצב את כל שאר האלמנטים הגרפיים הנוספים לבד ותמיד תוכלו לשנות אותם בהמשך אבל את הלוגו רצוי לעצב בסיוע של מומחה כי הוא בעצם הפנים של העסק ולפי הלוגו הלקוחות שלכם יוכלו לזהות את המוצרים שאתם מציעים ואת הפרסומים שלכם.

לפני שאתם מתחילים תהליך של עיצוב לוגו הייתי ממליץ לכם לצרוך מידע נוסף ולקרוא את המאמר של טיפים לעיצוב לוגו לעסק ואת המאמר של קבצים שצריך לקבל עם הלוגו וזאת על מנת שתוכלו להימנע מטעויות שעושים הרבה בעלי עסקים בפרויקטים מסוג זה.

מכאן כל מה שנותר לי זה לאחל לכם בהצלחה עם העסק החדש ואם אתם צריכים סיוע בעיצוב הלוגו או בכל דבר אחר צרו קשר ואשמח לסייע.

ניתן לצפות בסרטון הבא בנושא של עיצוב לוגו ומה צריך לדעת לפני שמתחילים את התהליך

Video
יוחאי - מעצב גרפי

נעים להכיר, שמי יוחאי ואני עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור, למעשה אני מתקרב כבר לעשור וחצי אבל מי סופר.

מרבית העיסוק שלי הוא בתחום הדיגיטל והשירותים שבהם אני מתמחה הם: בניית אתרים בוורדפרס, בניית דפי נחיתה, עיצוב באנרים ומודעות וכל מה שקשור לקידום עסקים בג'ונגל הדיגיטלי.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

טיפים לעיצוב לוגו לעסק

אין ספק לכך שלוגו הוא הכלי הגרפי החשוב ביותר לעסק. התהליך של עיצוב לוגו לעיתים יכול להיות מעט מורכב ובמאמר הבא תוכלו לצפות בכמה טיפים לעיצוב לוגו מנצח.

קבצים שצריך לקבל עם הלוגו

עיצוב לוגו זה אחד מהפרויקטים החשובים ביותר לעסק, דבר חשוב לא פחות הוא לקבל את כל הקבצים הנחוצים ללוגו. במאמר הבא תלמדו מהם הקבצים הנחוצים ולמה חשוב לדרוש אותם.

כלי נגישות