טיפים ליצירת באנר אפקטיבי

מעצב גרפי » מעצב באנרים » טיפים ליצירת באנר אפקטיבי

אז כמו בכל דבר בחיים גם כאשר יוצרים עיצוב לבאנרים יש טיפים וכללים שיהפכו את הבאנר ליותר אפקטיבי ויגדילו את כמות הלחיצות וההמרות שתקבלו מקמפיין הפרסום שלכם. במאמר הבא אשתף אתם בכמה טיפים שיעזרו להפוך את הבאנר שלכם ליותר יעיל ואפקטיבי.

טיפים לעיצוב באנרים

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

כפתור הנעה לפעולה

הדבר הראשון והחשוב מאוד בעת יצירת באנר לפרסום העסק הוא להוסיף כפתור הנעה לפעולה. כפתור ההנעה לפעולה הוא הכפתור שעוזר לצופה להבין שמדובר בבאנרים לא בסתם תמונה מהאתר והוא גם מאפשר להבין מהי הפעולה שאנחנו רוצים שהוא ייבצע. בדרך כלל מדובר על כפתורים בסגנון של "לחצו כאן לפרטים נוסף", לחצו למידע נוסף" וכו'…

מסר ברור וקל להבנה

ברגע שאתם יוצרים באנר חשוב שבעיצוב יהיה מסר פשוט וקל להבנה. אין צורך להתחכם יותר מידי או לנסות להיות מצחיק כי ברגע שאתם מנסים להעביר מסר שהרבה אנשים לא יבינו אתם תקטינו את ההמרות של הבאנר ותפסידו חלק ניכר מתקציב הפרסום.

אז איך אומר המשפט המפורסם "לא פשוט להיות פשוט" אבל תנסו. מהניסיון שלי באנר שמעוצב באופן מקצועי עם מסר ברור וקל להבנה בדרך כלל עובד ולעומת זאת ניסיון להתחכם זה סיכון שבעלי עסקים קטנים יכולים לוותר עליו, תשאירו את הסיכונים לחברות הגדולות.

בחירת באנרים גדולים

במאמר של גדלי באנרים הצגתי בפניכם את הגדלים של הבאנרים לפרסום בגוגל. אחד הדברים שלמדתי במהלך השנים הוא שככל שהבאנר יותר גדול כך בדרך כלל שיעור הלחיצות יגדל. באנר גדול יאפשר לנו לתפוס שטח מסך גדול יותר ויהיה קשה יותר לפספס אותו.

בנוסף לכך ככל שהבאנר יותר גדול יש לנו את האפשרות גם למסור יותר מידע לצופה ולכן במידה ואתם מעצבים באנרים בגדלים שונים רצוי למצוא מעצב באנרים שמבצע התאמה נפרדת באופן אישי לכל אחד מהגדלים.

שימו לב שלחלק מהגדלים הקיימים של הבאנרים אין תמיכה רבה באתרים ברחבי הרשת ולכן הם לא יופיעו בהרבה אתרים ולא יפיקו את התוצאות שאתם מחפשים. הבנה של הגדלים הקיימים תסייע לבצע בחירות נכונות בנושא.

שימוש באנימציות

במאמר של סוגי באנרים הצגתי בפניכם סוגי באנרים שונים וסוגי באנרים עם אנימציות. יחד עם זאת ציינתי שבשנים האחרונות אני כבר כמעט ולא משתמש באנימציות וממליץ להימנע מאנימציות בגלל מגבלות כאלו ואחרות של גוגל Ads.

אבל מה קורה במצב שבו יש לכם רעיון מגניב שיכול לעבוד באופן מעניין עם אנימציה? במקרה כזה שאתם חושבים שאנימציה תהפוך את הבאנר להרבה יותר מעניין שווה לתת ניסיון גם לאנימציה (תחת המגבלות הרבות של גוגל) ולראות אם זה מספק את התוצאות.

ניתן לצפות בסרטון הבא במידע נוסף המסביר מה צריך לדעת לפני שמתחילים פרויקט של עיצוב באנרים

טיפים ליצירת באנר אפקטיבי
יוחאי - מעצב גרפי

נעים להכיר, שמי יוחאי ואני עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור, למעשה אני מתקרב כבר לעשור וחצי אבל מי סופר.

מרבית העיסוק שלי הוא בתחום הדיגיטל והשירותים שבהם אני מתמחה הם: בניית אתרים בוורדפרס, בניית דפי נחיתה, עיצוב באנרים ומודעות וכל מה שקשור לקידום עסקים בג'ונגל הדיגיטלי.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

סוגי מודעות לפרסום בפייסבוק

קיימים סוגים שונים של מודעות לפייסבוק כגון: מודעה סטטית, מודעת וידאו, מודעת אנימציה בפורמט GIF ומודעת קרוסלה. כנסו ותגלו איזה סוג מודעות הכי מומלץ מבין כולם.

גודל באנרים לגוגל

אז מי אמר שגודל לא קובע? כאשר מתחילים פרויקט של עיצוב באנרים לגוגל אחת ההחלטות החשובות היא בחירת כמות וגדלי הבאנרים. בואו ללמוד איך לבחור גודל באנרים לגוגל.

כלי נגישות