טיפים ליצירת באנר אפקטיבי

מעצב גרפי » מעצב באנרים » טיפים ליצירת באנר אפקטיבי

אז כמו בכל דבר בחיים גם כאשר יוצרים עיצוב לבאנרים יש טיפים וכללים שיהפכו את הבאנר ליותר אפקטיבי ויגדילו את כמות הלחיצות וההמרות שתקבלו מקמפיין הפרסום שלכם. במאמר הבא אשתף אתם בכמה טיפים שיעזרו להפוך את הבאנר שלכם ליותר יעיל ואפקטיבי.

טיפים לעיצוב באנרים

מעוניינים בעיצוב באנר מקצועי לעסק שנותן בראש? מלאו את הפרטים מתחת ואצור קשר בהקדם:

כפתור הנעה לפעולה

הדבר הראשון והחשוב מאוד בעת יצירת באנר לפרסום העסק הוא להוסיף כפתור הנעה לפעולה. כפתור ההנעה לפעולה הוא הכפתור שעוזר לצופה להבין שמדובר בבאנרים לא בסתם תמונה מהאתר והוא גם מאפשר להבין מהי הפעולה שאנחנו רוצים שהוא ייבצע. בדרך כלל מדובר על כפתורים בסגנון של “לחצו כאן לפרטים נוסף”, לחצו למידע נוסף” וכו’…

מסר ברור וקל להבנה

ברגע שאתם יוצרים באנר חשוב שבעיצוב יהיה מסר פשוט וקל להבנה. אין צורך להתחכם יותר מידי או לנסות להיות מצחיק כי ברגע שאתם מנסים להעביר מסר שהרבה אנשים לא יבינו אתם תקטינו את ההמרות של הבאנר ותפסידו חלק ניכר מתקציב הפרסום.

אז איך אומר המשפט המפורסם “לא פשוט להיות פשוט” אבל תנסו. מהניסיון שלי באנר שמעוצב באופן מקצועי עם מסר ברור וקל להבנה בדרך כלל עובד ולעומת זאת ניסיון להתחכם זה סיכון שבעלי עסקים קטנים יכולים לוותר עליו, תשאירו את הסיכונים לחברות הגדולות.

בחירת באנרים גדולים

במאמר של גדלי באנרים הצגתי בפניכם את הגדלים של הבאנרים לפרסום בגוגל. אחד הדברים שלמדתי במהלך השנים הוא שככל שהבאנר יותר גדול כך בדרך כלל שיעור הלחיצות יגדל. באנר גדול יאפשר לנו לתפוס שטח מסך גדול יותר ויהיה קשה יותר לפספס אותו.

בנוסף לכך ככל שהבאנר יותר גדול יש לנו את האפשרות גם למסור יותר מידע לצופה ולכן במידה ואתם מעצבים באנרים בגדלים שונים רצוי למצוא מעצב באנרים שמבצע התאמה נפרדת באופן אישי לכל אחד מהגדלים.

שימו לב שלחלק מהגדלים הקיימים של הבאנרים אין תמיכה רבה באתרים ברחבי הרשת ולכן הם לא יופיעו בהרבה אתרים ולא יפיקו את התוצאות שאתם מחפשים. הבנה של הגדלים הקיימים תסייע לבצע בחירות נכונות בנושא.

שימוש באנימציות

במאמר של סוגי באנרים הצגתי בפניכם סוגי באנרים שונים וסוגי באנרים עם אנימציות. יחד עם זאת ציינתי שבשנים האחרונות אני כבר כמעט ולא משתמש באנימציות וממליץ להימנע מאנימציות בגלל מגבלות כאלו ואחרות של גוגל Ads.

אבל מה קורה במצב שבו יש לכם רעיון מגניב שיכול לעבוד באופן מעניין עם אנימציה? במקרה כזה שאתם חושבים שאנימציה תהפוך את הבאנר להרבה יותר מעניין שווה לתת ניסיון גם לאנימציה (תחת המגבלות הרבות של גוגל) ולראות אם זה מספק את התוצאות.

ניתן לצפות בסרטון הבא במידע נוסף המסביר מה צריך לדעת לפני שמתחילים פרויקט של עיצוב באנרים

טיפים ליצירת באנר אפקטיבי

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

סוגי באנרים

כל פרויקט של פרסום בגוגל באמצעות באנרים מתחיל מבחירת סוג הבאנרים שבו אתם מעוניינים. במאמר הבא אלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא ואציין איזה סוג באנרים אני מעדיף.

גודל באנרים לגוגל

אז מי אמר שגודל לא קובע? כאשר מתחילים פרויקט של עיצוב באנרים לגוגל אחת ההחלטות החשובות היא בחירת כמות וגדלי הבאנרים. בואו ללמוד איך לבחור גודל באנרים לגוגל.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות

    היי שמי יוחאי, אם אתם מחפשים מעצב גרפי ובונה אתרים לחצו כאן לשליחת וואטסאפ ואשמח לסייעיוחאי ירמיהו

    זמין בוואטסאפ:073-7514909
    חיוג מהירוואטסאפ