מה זה דף נחיתה? ומה עושים איתו?

מעצב גרפי » בניית דף נחיתה » מה זה דף נחיתה? ומה עושים איתו?

דף נחיתה הוא הלב של קמפיין הפרסום. דף נחיתה הוא הכלי החשוב ביותר בעת יצירת קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק ולמעשה דף הנחיתה לבד יכול להיות אחראי על הצלחת הפרויקט ועל הכישלון שלו. במאמר של היום נדבר על דף נחיתה ונסביר מה הופך אותו לכל כך חשוב ורלוונטי עבור קמפיין הפרסום של העסק. ננסה גם לנתח בקצרה מהם הפרמטרים שהופכים דף נחיתה רגיל לדף נחיתה אפקטיבי שנותן בראש.

מה זה דף נחיתה?

מחפשים בונה דפי נחיתה מקצועי עם למעלה מ-10 שנות ניסיון? מלאו את הפרטים מתחת ואצור קשר בהקדם:

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד אחד ובודד שאליו אנחנו מפנים את הגולש מקמפיין הפרסום שלנו. אז לצורך הדוגמא אם אנחנו מפרסמים מודעה בפייסבוק, לאחר הלחיצה עליה נפנה את הגולש אל דף הנחיתה ובגלל שהוא נוחת בדף זה נקרא גם דף נחיתה.

בצורה דומה גם אם אנחנו מפרסמים בגוגל Ads במנוע החיפוש או באמצעות באנרים לגוגל גם את הגולשים האלו אנחנו נרצה להפנות אל דף הנחיתה.

למה דף נחיתה ולא אתר אינטרנט?

בשונה מאתר אינטרנט המכיל הרבה מידע, הרבה עמודים והרבה תוכן דף הנחיתה יהיה מאוד ממוקד לקמפיין הפרסום שלנו. כאשר מדובר על אתר אינטרנט שמכיל הרבה מאוד אפשרויות ותוכן מיותר אנחנו מקטינים באופן משמעותי את אחוז הפניות שניתן לקבל.

בדף נחיתה לעומת זאת הכל מאוד ממוקד ואנחנו בונים את הדף באופן כזה שהמטרה העיקרית שלו היא הנעה לפעולה שאנחנו מחפשים (בדרך כלל יצירת קשר). בדף הנחיתה בשונה מהאתר נאפשר לגולש ליצור איתנו קשר בקלות וללא מאמץ. נעשה זאת גם  באמצעות טפסי יצירת קשר שיאפשרו לנו לקבל לידים/פניות מלקוחות גם מחוץ לשעות הפעילות של העסק.

לבנות את הדף לבד או באמצעות בונה אתרים?

בניית דף נחיתה לכאורה נראית כמו פעולה פשוטה אבל בפועל מדובר על מטלה מורכבת שמצריכה הרבה ידע והבנה בתחום. על מנת לבנות דף נחיתה אפקטיבי יש צורך להבין מיהו קהל היעד וכיצד הוא חושב. בנוסף יש צורך לכתוב תוכן איכותי ולדעת איך לאפשר לצופה ליצור קשר בקלות על מנת לא לאבד פניות פוטנציאליות.

ההבדל בין דף נחיתה מקצועי לדף נחיתה חובבני לעיתים יכול להיות ההבדל בין אם תקבלו 10% אחוזי המרה או 20% (זאת אומרת כפול פניות לאותו תקציב פרסום). דף נחיתה עם עיצוב לא מקצועי ותוכן צולע יגרמו לכך שתצטרכו להשקיע הרבה מאוד כסף בשביל כמות פניות נמוכה.

איך יוצרים דף נחיתה אפקטיבי שנותן בראש?

ישנם כמה דגשים שחשוב לקחת בחשבון בעת יצירה של עמוד נחיתה לפרסום העסק באופן ממומן. מתחת אנסה לשתף אתכם בכמה מהדגשים שאתם צריכים להכיר בעת יצירת של הדף.

הבנה של קהל היעד – הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להבין מיהו קהל היעד ולכוון את תוכן הדף אל הקהל המדויק של העסק. בצורה דומה תצטרכו גם לכוון את הפרסום על מנת להגיע רק לקהל היעד הרלוונטי וככל שהקמפיין יהיה יותר ממוקד כך תזכו להצלחה גדולה יותר.

עיצוב מקצועי – היום אנחנו סורקים את העמוד או את האתר באמצעות העיניים בכמה שניות. הרושם הראשוני שמקבל הגולש בכמה שניות לאחר הכניסה לעמוד יכול להשפיע על הסיכוי שהוא ישאיר את הפרטים שלו (יכול להשפיע לטובה ויכול להשפיע לרעה). על מנת שתוכלו ליצור עיצוב מקצועי רצוי לפנות אל בונה אתרים מקצועי שיכול לבצע את העבודה כמו שצריך.

תוכן קצר וקולע – דף הנחיתה צריך להכיל רק את הטקסט המינימלי שהגולש צריך בשביל לבצע את ההחלטה. לדעתי עדיף ליצור משהו פשוט וקל להבנה ולא לנסות להתחכם יותר מידי. המטרה המרכזית של דף הנחיתה היא לספק מספיק עניין עבור הגולש בשביל לגרום לו ליצור קשר או להשאיר פרטים ואין צורך לבצע חפירות ארכיאולוגיות בשביל להשיג את המטרה.

כותרת ותמונה רלוונטים – בראש העמוד יש להציג כותרת שנותנת בראש ותמונה רלוונטית לתחום או לשירות שאתם מציעים וזאת על מנת לגרום לגולש להבין שהוא הגיע למקום הנכון ולהבין ושאתם מציעים בדיוק את מה שהוא מחפש.

טפסי יצירת קשר – חלק גדול מהגולשים שמגיעים לדף הנחיתה (אפילו בשעות הפעילות של העסק) יבחר להשאיר פרטים במקום להרים טלפון בעצמם. על מנת לאפשר להם לעשות את זה רצוי להציג בדף הנחיתה לפחות 2 טפסי יצירת קשר. אחד בראש הדף ואחד בחלק התחתון של הדף. כאשר הגולש מגיע מהמובייל אז טופס נוסף בתחתית העמוד יאפשר לו ליצור קשר באופן פשוט יותר ולעיתים זה ההבדל בין לקוח שמשאיר פרטים לבין לקוח שלא.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

האם פרילנסר זול יותר מחברה?

שאלה חשובה שהרבה בעלי עסקים שואלים את עצמם היא האם גרפיקאי פרילנסר יהיה זול יותר מחברה או מסטודיו לעיצוב. היום אדבר על נושא המחירים ועלויות.

פרילנסר או חברה גדולה?

עסקים שזקוקים לסיוע בתחום העיצוב הגרפי מתקשים להגיע להחלטה כאשר הם צריכים לבחור בין פרילנסר לחברה גדולה, במאמר הבא אסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות

    היי שמי יוחאי, אם אתם מחפשים מעצב גרפי ובונה אתרים לחצו כאן לשליחת וואטסאפ ואשמח לסייעיוחאי ירמיהו

    זמין בוואטסאפ:073-7514909
    חיוג מהירוואטסאפ