סוגי מודעות לפרסום בפייסבוק
לאחר שסיימתי ללמד אתכם על סוגי באנרים לגוגל כעת מה שנותר לעשות זה ללמד אתכם מהם סוגי המודעות של פייסבוק. במאמר הבא אסביר מהם סוגי המודעות הקיימות לפרסום העסק בפייסבוק באופן ממומן. אני הולך לדבר על מודעות סטטיות, מודעות GIF, מודעות וידאו ומודעות קרוסלה.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מודעת תמונה סטטית
סוג המודעות הראשון והנפוץ ביותר בעת הוא מודעה סטטית. בדיוק כפי שזה נשמע מדובר על מודעה שעשויה מתמונה שלא מכילה אנימציה.
סוג מודעות זה הוא הנפוץ ביותר מאחר והוא גם הפשוט/הזול ביותר. כאשר אנחנו מריצים קמפיין פרסום בפייסבוק בדרך כלל נרצה להריץ אותו עם כמה מודעות עם עיצובים ורעיונות שונים. כאשר מדובר על מודעות וידאו העלות שלהם תהיה גבוהה ומאחר ועיצוב מודעה סטטית הוא זול לעומת סוגי המודעות האחרות אז סוג מודעות זה הפך להיות הפופולרי ביותר.
מודעת אנימציה בפורמט GIF
הסוג השני של המודעות הוא מודעות עם אנימציה בפורמט GIF. בדרך כלל עיצוב של מודעות GIF מתבצע באמצעות תוכנת פוטושופ המאפשרת יצירה של תמונות פשוטות בלבד ולא תמונות עם אנימציה מורכבת. סוג מודעות זה יכול להתאים למי שזקוק לאנימציה פשוטה ולא למי שמחפש יצירת מודעות באורך העולה הגדול מכמה שניות בודדות.
מודעות וידאו
סוג מודעות נוסף שנפוץ בעת פרסום בפייסבוק הוא מודעות וידאו. מדובר על מודעה שבדרך כלל יכין עורך וידאו ולעיתים אפילו מדובר על מודעות פרסומת מושקעות כפי שאנחנו יכולים לראות בפרסומות בטלוויזיה.
אחת החסרונות העיקריים של מודעות וידאו היא העלות הגבוהה של הכנת כל סרטון, בנוסף לכך אנשים משתעממים מהר ממודעות ותוחלת ההצלחה של המודעה היא יחסית נמוכה מה שאומר שלמרות העלות הגבוהה של הכנת הסרטון המודעה תהיה אפקטיבית רק לזמן קצר.
חשוב לציין שאם אתם זקוקים לסרטון יש לפנות אל עורכי וידאו ולא אל מעצב גרפי. בדרך כלל מעצב באנרים לא יוכל ליצור מודעות וידאו באיכות גבוהה מאחר ומדובר בתוכנות עריכה שונות והתחום של עיצוב גרפי שונה לגמרי מהתחום של עריכת וידאו ויצירת סרטונים.
מודעת קרוסלה
סוג המודעות האחרון שנדבר עליו הוא מודעות קרוסלה. מדובר בעצם על קרוסלה המכילה כמה סוגי מודעות שונים ואת היכולת לגלול את התמונות לימין או לשמאל. בדרך כלל מודעות מסוג זה יכולות להתאים כאשר מדובר על חנות וירטואלית והמודעה מציגה תמונות של מוצרים שונים מהחנות.
בסוג מודעות זה אם יש לכם תמונות איכותיות של מוצרים אז לא יהיה לכם את הצורך בסיוע של מעצב גרפי על מנת ליצור את המודעות מאחר ותוכלו לעשות שימוש בתמונות הקיימות.
באיזה סוג מודעות לבחור?
לאחר שהצלחתם להבין את החשיבות של מודעה איכותית לפייסבוק ואחרי שהצלחתם להבין מהם סוגי המודעות הקיימים כעת מה שנותר לעשות זה להחליט מהו סוג המודעות שאתם רוצים עבור קמפיין הפרסום שלכם.
בגדול כפי שציינתי הסוג מודעות הנפוץ ביותר הוא מודעה סטטית. לדעתי האישית לא שווה להשקיע סכומים גבוהים ביצירה של סרטוני וידאו לשימוש חד פעמי. בהרבה מהמקרים זה לא יחזיר את ההשקעה ובגלל זה השימוש הנפוץ או מודעה סטטית.
מודעה סטטית תאפשר לכם ליצור כמה סוגי מודעות ורעיונות שונים בתקציב נמוך ושפוי ותוכלו גם לשתף את התמונות הללו באמצעות וואטסאפ או באינסטגרם.
אם אתם זקוקים לסיוע של מעצב מודעות אני מזמין אתכם לצפות בעבודות שאני מציג באתר וליצור איתי קשר במידה ותאהבו את הדוגמאות שאני מציג.
נעים להכיר, שמי יוחאי ואני עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור, למעשה אני מתקרב כבר לעשור וחצי אבל מי סופר.
מרבית העיסוק שלי הוא בתחום הדיגיטל והשירותים שבהם אני מתמחה הם: בניית אתרים בוורדפרס, בניית דפי נחיתה, עיצוב באנרים ומודעות וכל מה שקשור לקידום עסקים בג'ונגל הדיגיטלי.
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
מנסים לפרסם את העסק באמצעות באנרים? בעיצוב באנרים יש כללים וטיפים שיכולים לעזור לכם לשפר את ההמרות באופן משמעותי. רוצים לשמוע עוד? כנסו לעמוד.
פרסום מוצלח בפייסבוק מצריך עיצוב מודעה איכותית. אם אתם עדיין לא מבינים למה שימוש במודעה מקצועית יסייע לקמפיין שלכם כנסו ותלמדו כל מה שצריך לדעת בנושא.
מתלבטים האם לבחור מעצב גרפי פרילנסר או חברה גדולה? במאמר הבא אציג בפניכם כמה סיבות חשובות לכך שעדיף לבחור גרפיקאי פרילנסר על פני חברה.